.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی محور اصلاح طلبان است



محسن مهر علیزاده در حاشیه سفر به اردبیل با اشاره به وضعیت سیاسی نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلبان تصریح کرد: اگر میزان همدلی در رده های بالای مدیریت کشور از حدی پایین تر رود، احتمال آسیب دیدگی بالا می رود بنابراین باید به همدلی بیشتر فکر کرد.


وی با بیان اینکه نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باید از شرایط متعددی برخوردار باشند، افزود: اصلاح طلبان باید تن به نامزدی گزینه ای بدهند که قدرت کشاندن حجم عظیمی از مردم به پای صندوقهای رای را داشته و با اجماع بر روی آن گزینه وی را با روحیه بالایی به صحنه انتخابات بفرستند.


مهر علیزاده با بیان اینکه نباید تنها به قهرمانهای ایده آل فکر کرد، گفت: گاهی وقتها چهره هایی که قهرمان سیاسی هستند با ورود به عرصه انتخابات شکست می خورند و در برخی مواقع دیگر اگر چهره قهرمان سیاسی وارد عرصه نشود آن طیف در انتخابات شکست می خورند بنابراین اصلاح طلبان نباید تنها به چهره های قهرمان خود برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فکر کنند.


رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور با بیان اینکه اصلاح طلبان نباید تنها به چند نفر برای کاندیداتوری اکتفا کنند، اضافه کرد: اگر کل جریان اصلاحات فعال شود می توانیم از پتانسیل عظیم اصلاحات در بین مردم که 12 سال پیش 22 میلیون رای داشت به صورت بهینه استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه می توان عده ای از مردم و طرفداران اصلاح طلبان را که به هر دلیلی کنار کشیده اند را دوباره به پای صندوقهای رای آورد، ادامه داد: اگر اصلاح طلبان در روی گزینه واحدی به اجماع برسند که خودش رای پایه داشته باشد طرفداران اصلاح طلبان دوباره فعال می شوند.


اصلاح طلبان روی یک گزینه واحد به اجماع می رسند

مهر علیزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: هنوز برخی از مطالب و بررسیها مشخص نیست بنابراین نمی توان در مورد گزینه های انتخاباتی اصلاح طلبان نظر قطعی داد.


وی با بیان اینکه وضعیت اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات طوری نیست که برخی افراد ساز جدایی بزنند، تصریح کرد: داشتن پایگاه اجتماعی قوی، توانمندی فرد در تجزیه و تحلیل مسایل و توانایی در مدیریت بحران در عرصه های مختلف باید از گزینه نهایی اصلاح طلبان باشد.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84 از آمادگی اصلاح طلبان برای حضور پررنگ در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خبر داد و افزود: اصلاح طلبان آمادگی روحی، روانی، سیاسی، تفکری و عملی برای حضور در انتخابات را دارند که هر اندازه اجازه کار داده شود به همان اندازه برای انتخابات سال 92 فعالیت می کنند که احتمال دارد این شرایط 10 درصد یا 100 درصد برای اصلاح طلبان فراهم شود.


رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی انسجام فعلی اصلاح طلبان را بیشتر از دو انتخابات گذشته دانست و اضافه کرد: در شرایط کنونی اصلاح طلبان به بالاترین حد انسجام رسیده اند و کاملا در جهت سیاست کلی نظام حر کت می کنند.


وی با بیان اینکه امکان اجماع کامل بین نیروهای اصلاح طلب فراهم شده است، ادامه داد: تاکنون هیچ فردی به تنهایی جلو نرفته و نامزدی را مطرح نکرده است، بنابراین انسجام اصلاح طلبان عملی است.


مهرعلیزاده با اشاره به اینکه اصلاح طلبان به یک گزینه و نامزد واحد می رسند، متذکر شد: احتمال اینکه اصلاح طلبان چند نامزد انتخاباتی معرفی کنند کمتر بوده و چون هدف اصلاح طلبان پیروزی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری است بنابراین تنها یک نامزد انتخاباتی معرفی می کنند.


اصلاح طلبان خود را داخل نظام می دانند

نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84 با بیان اینکه اصلاح طلبان کاملا در جهت سیاستهای کلی و کلان نظام حرکت می کنند، گفت: اصلاح طلبان خود را داخل نظام می دانند و در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا حرکت می کنند.


وی با بیان اینکه اصلاح طلبان حالت قهر از نظام را ندارند، تصریح کرد: این طیف با دلسوزی کامل در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت و نباید هم حالت قهر به خود بگیرند.


مهرعلیزاده حضور اصلاح طلبان در راستای آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه اصلی آنها دانست و افزود: موتور اصلی حرکتی اصلاح طلبان جهت حضور فعال همه اقشار در جهت رشد و تعالی نظام و استقرار مفاهیم مطلوب به حرکت در آمده است.


اصلاح طلبان مخالف براندازی و آسیب به نظام هستند


رییس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور با بیان اینکه مردم و اصلاح طلبان با براندازی و کوچکترین آسیب به نظام مخالف هستند، اضافه کرد: اصلاح طلبان به دنبال رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف هستند و اجازه هیچگونه صدمه ای به کشور را نمی دهند.


وی اصلاح طلبان را دلسوزان نظام برشمرد و ادامه داد: اصلاح طلبان در جهت سیاستهای نظام و انقلاب حرکت می کنند و با منافع ملی همراه می شوند تا خطری منافع ملی را تهدید نکند.


مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم امنیت، تداوم نظام، معیشت و رفاه و احترام و آزادگی می خواهند، متذکر شد: اصلاح طلبان برای بسیج طرفدارانشان و مردم در پای صندوقهای رای توانایی لازم را دارند تا در جهت آرمانهای انقلاب و شهدا قدم بردارند.


خاتمی محور اصلاح طلبان است

مهرعلیزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر محوریت اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 گفت: با تجزیه و تحلیل درست می توان به محوریت اصلاح طلبان پی برد که محوریت اصلی اصلاح طلبان سید محمد خاتمی است.


وی با بیان اینکه مفهوم اصلاح طلب از زمان ریاست جمهوری خاتمی مطرح شده است، تصریح کرد: رهبری اصلاح طلبان را خاتمی بر عهده داشته و وی با ذهنیت استقرار نظام جمهوری اسلامی و تداوم اقدامات اصلاحی در چارچوب اسلامی حرکت می کند.


رییس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور از تلاش عده ای برای اختلاف اندازی در بین اصلاح طلبان خبر داد و افزود: خیلی ها می خواسته و می خواهند بین بزرگان اصلاح طلبان اختلاف افکنی کنند اما هیچ اختلافی بین بزرگان اصلاحات وجود نداشته و همسویی واقعی در این جبهه در جریان است.


غرب اشتباه گزینه نظامی را در برخورد با ایران دوباره تکرار نمی کند


مهرعلیزاده همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تهدید نظامی ایران توسط دشمنان نظام اضافه کرد: گزینه نظامی در ایران کارساز نیست چون مردم ایران بر خلاف مردم برخی از کشورها روحیه بیگانه ستیز و دشمن ستیز دارند، بنابراین دشمنان کشور هیچ وقت چنین اشتباهی انجام نمی دهند.


وی با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله به ایران ادامه داد: دشمنان ایران یک بار در گزینه نظامی اشتباه کرده و به کشور جنگ هشت ساله ای تحمیل کردند اما مردم و جوانان این مرز و بوم با دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.


مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم ایران در طول تاریخ همواره دشمن ستیز بوده اند، متذکر شد: هر وقت خطر خارجی کشور را تهدید کند مردم با تمام قدرت از نظام پشتسبانی کرده و از دولت حمایت می کنند که دشمنان نیز به این امر پی برده و اشتباه گزینه نظامی را دوباره تکرار نمی کنند.
منبع: مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.